.    Od 27.9.21 - 28.9.21 prodejna UZAVŘENA, objednávky budou expedovány 29.9.21!

Jak řešit problém při doručení


Chybně dodané zboží


Ikdyž se snažíme vždy poslat to co si zákazník objednal, tak se občas stane, že skladníci se spletou a pošlou něco jiného. V tomto případě Vás prosíme o zaslání informací o chybě na náš email obchod@strefa.cz, nebo nám zavolejte +420 774 44 88 66. Vše vyřešíme rychle a k Vaší spokojenosti tak, aby jste neměli žádné další náklady.

 


Zboží je poškozeno


Při převzetí zásilky si prosím zkontrolujte, zda je její obsah kompletní a materiál není poškozen. Pokud to není (např. z časových důvodů) možné, převezměte zásilku s výhradou: "nezkontrolováno + podpis". Převzetím zásilky bez výhrady "nezkontrolováno" podle Obchodních podmínek přepravce stvrzujete, že bylo zboží dodáno kompletní a nepoškozené. Při následné reklamaci poškozeného zboží bude reklamace ze strany přepravce zamítnuta. Pokud zboží je jakkoliv poškozeno, vždy je nutné zásilku odmítnout a nepřebírat!

 


Poškozené zboží - Česká pošta


Převzali jste zásilku a zjistli že je poškozená? Pak Vám nezbývá nic jiného než do 24 hodin reklamovat zásilku na příslušné poště kde s Vámi sepíšou protokol o způsobené škodě a domluví další postup. K podání reklamace budete potřebovat kompletní zásilku včetně balení a dokladu o nákupu.

 


Odesílání poškozeného zboží


Máte doma poškozené zboží a potřebujete ho vyměnit za nové? V tomto případě nás kontaktujte a my zajistíme odeslání nového zboží a svoz balíčku od Vás k nám. Tímto nebudete mít žádné náklady při řešení poškozeného zboží.

 


Odesílání reklamovaného zboží


Zboží zašlete poštou nebo přepravní společností na naší adresu: STREFA s.r.o., Mladobucká 666, 54102 Trutnov, prosíme aby byla zásilka označena jako reklamace, obsahovala doklad a průvodní dopis s Vaší adresou a kontaktem.

 


Formuláře ke stažení


- reklamační formulář ZDE nebo odstoupení od kupní smlouvy ZDE